середу, липня 11, 2007

ПАВЛО ГРАБОВСЬКИЙ - ДО УКРАЇНЦІВ

ПАВЛО ГРАБОВСЬКИЙ
ДО УКРАЇНЦІВ

Українці, браття милі,
Відгукніться, де ви є;
Чи живі ще, чи в могилі
Давня слава зогниє?

Чи покраща доля наша,
Мине сором, що вкрива;
Чи до краю спита чаша,—
Рабства чаша вікова?

Гей, докупи, певні діти!
Всіх веде мета одна:
Шлях любові та освіти
Нас навіки поєдна!

39 коментарі(в):

Anonymous Анонім сказав...

Мені його треба на післязавтра вивчити у школі...

5:48 пп  
Anonymous Анонім сказав...

а мені на завтра-це все що я можу про цей вірш сказати..

11:00 пп  
Anonymous Анонім сказав...

ххі))) менв теж на завтра...

10:33 пп  
Anonymous Анонім сказав...

і мені назав(((
так не хочу вчити)))

10:13 пп  
Anonymous Анонім сказав...

и мне на завтра ((( очередную хрень учить ((

6:41 пп  
Anonymous Анонім сказав...

мне тоже на завтра

4:07 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Мне тоже на завтра )))

7:20 пп  
Anonymous Анонім сказав...

мне тоже)))))гг)) народ, сочуствую всем) он не такой боьлшой как я думала) держитесь, "украинці". :)

9:15 пп  
Blogger Aня сказав...

бред... тоже на завтра)))

10:44 пп  
Anonymous Анонім сказав...

гы. Все на завтра :D
Все лезут в инет, чтобы найти этот стих.
Выше коментарии были оставленны несколько лет назад наверно :D

10:27 пп  
Anonymous Анонім сказав...

ГГГ))) и мне тож на завтро))) да мы все братья и сесры по несчастью))

10:28 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Да просто все в последний момент учат,вот и всем на завтра :Р
кстати мне тоже

8:37 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Я в шоці з коментаторів. О, яке ж це нещастя вивчити хороший патріотичний вірш!

Чмафф всєм, хто в чатє.

9:56 пп  
Anonymous Анонім сказав...

хаха)))дуже смішно,мені теж на завтра,я думаю що багатьом теж на завтра.ТОМУ ЩО ВСІ В ОСТАННІЙ ДЕНЬ ВЧАТЬ))))

11:50 дп  
Anonymous Анонім сказав...

хА мені теж на завтро !!!!!!!!!

7:33 пп  
Anonymous Анонім сказав...

аххахах))) всі вчемо вірш! завтра теж розповідаю..добре що він невеличкий))

5:32 пп  
Anonymous Анонім сказав...

та норм он хоть не большой за минут так 5 выучить можно)
тут и рифма более менее а то как здададут белых стих епт на три страницы...

6:57 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Ой а я уже сегодня на 11 расказала поздравте))))

7:54 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Да пипец плин... а мені на завтра 4 вірша з цим включно)

5:00 пп  
Anonymous Анонім сказав...

ха
я вже вивчила))

11:47 дп  
Anonymous Анонім сказав...

И мне назавтра...:D
Ну по сравнению с другими которые мы учили этот ещё норм..маленький хоть)))

10:28 пп  
Anonymous Анонім сказав...

хі-хі,а мені на середу)))

10:38 дп  
Anonymous VyrDylaK сказав...

мля...так впадло вчити його...завтра якось розкажу..всім удачі з нм!!!=)

1:20 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Тю блин вы че идиоты Классный стих и очень легкий!!!!!!!!!!!!!!!

11:01 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Кудись заштовхав книгу,а цей вірш на завтро. Дякувати Господу він маленький).

6:51 пп  
Anonymous Анонім сказав...

МНЕ ТОЖЕ на завтра)))))))))

4:39 пп  
Anonymous Анонім сказав...

і мені также на завтра)))

4:34 пп  
Anonymous Анонім сказав...

мені теж на завтра))

6:53 пп  
Anonymous Анонім сказав...

И мне на завтра))
ЗЫ:Донецк рулит!!))

8:10 пп  
Anonymous ІнквізитоР666 сказав...

я в шоці!!! одні москалі!!! щось не подобається, валіть жити в росію!!! там цього вчити не треба!!!!

12:16 пп  
Anonymous Анонім сказав...

мда.... патріотичний вірш, а вивчити важко.. а потім всі дружно жаліємось що влада не патріотична.. це все йде з народу.. з вас..усіх хто коментував...я не можу з вас!

8:10 пп  
Anonymous Патріотка сказав...

погоджуюсь із коментарем вище.
дуже печальне видовище. де патріоти?! хіба не соромно?

8:35 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Украiнськи вiршi менi не подобаються, а твiри кулл

6:11 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Я згоден з анонiмом - Донецьк КРАЩIЙ !Вот так !

6:12 пп  
Anonymous Анонім сказав...

класний вірш,легко вчиться.
не нийте

10:49 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Бляяя....достали эти поэты!Вот изза них мы теперь учим хрен знает что, чего сами не понимаем.лучше бы писали прозу типа фентези ито интересней было бы учить...

5:33 пп  
Anonymous Анонім сказав...

@5:43 пп
чемодан- вокзал - Росія.

7:06 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Їдь до "матушкі Расіі" і там бесись. Там усі бісяться.

7:10 пп  
Anonymous Анонім сказав...

Хм,пацаны ето лутше учить чем "Выклык" а ето ещо норм хотя самому не хочется учить.

4:46 пп  

Дописати коментар

Підписка на Дописати коментарі [Atom]

<< Головна сторінка